»Ne moreš se sprehoditi skozi največje uspešnice Sinatrovega življenja. To smo že poskusili. Preprosto – ne da se. Drugi pristop je, da imaš tri ali štiri različne Sinatre. Mladega. Starejšega. V srednjih letih. Zelo starega. Preskakuješ med njimi v času, in to počneš z glasbo.«
»Ampak če pričakujejo, da se bom lotil projekta, ne morejo ničesar obdržati zase. Težava je v tem, da je bil tako kompleksen človek. Vsi smo kompleksni, ampak Sinatra še posebej.«
»Marty bi rad, da je vse skupaj ostro, rad bi izpostavil nasilnega, zapitega Franka z močnim spolnim nabojem, Tina pa bi rada pokazala mehkejšo stran svojega očeta s poudarkom na glasbi.«
»Za vsakogar, ki razume film kot umetnost oblikovanja zgodbe, ki je hkrati globoko osebna in univerzalna, je Martin Scorsese neprekosljiv vzornik. Njegovi filmi so nas spremljali kot gledalce in ljudi, njegovi liki so živeli in rasli v nas.«